Рекомендована публікація

Ласкаво прошу на мій сайт! Ви зайшли на персональний сайт  директора школи Чудейської ЗОШ І-ІІ ступенів №3  Чудейської ОТГ. Спо...

План роботи директора


1                           План роботи

директора Чудейської ЗОШ I-IIст. №3
Чепеги Ніколети Вікторівни
Картинки по запросу робочий план директора  кліпарт 
2018- 2019 рік
У Законі України «Про загальну середню освіту» (розділ IV ст. 19) визначено, що одним з учасників навчально-виховного процесу є керівник загальноосвітнього навчального закладу. У статті 39 пункту 1 зазначається дещо інша назва посади керівника ЗНЗ: «Керівництво ЗНЗ здійснює директор», що підтверджено також пунктом 57 Положення про загальноосвітній навчальній заклад і Переліком посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2000 р. № 963 .
Керівник — це менеджер, який організує, координує діяльність людей для досягнення професійних успіхів, результатів. Сучасний характер суспільного розвитку висуває до керівника більш значущі вимоги. Всі нові тенденції громадського життя зробили його роботу незрівнянно більш складною і відповідальною. Підвищилися і вимоги, запропоновані до цієї посади.
Згідно з нормативними документами висуваються завдання управлінської діяльності, які повинен вирішувати директор школи:
Ø організація та керівництво навчальним процесом;
Ø організація та удосконалення методичного забезпечення навчального процесу;
Ø підбір та розстановка педагогічних кадрів та допоміжного персоналу, відповідальність за рівень їх кваліфікації;
Ø розробка та затвердження навчальних програм та навчальних планів;
Ø матеріально-технічне забезпечення та оснащення навчального процесу;
Ø створення у закладі необхідних умов для роботи підрозділів громадського харчування та медичних закладів, контроль за їх роботою з метою охорони та укріплення здоров'я учнів та працівників закладу;
Ø сприяння діяльності педагогічних колективів та методичних об'єднань;
Ø керівництво діяльністю дитячих та молодіжних суспільних організацій.
Рішення вище означених завдань потребує від директора школи  наступних професійних якостей:
Ø управлінська компетентність;
Ø досвід педагогічної роботи в школі;
Ø широкий кругозір;
Ø знання психології та педагогіки;
Ø організаторські здібності;
Ідея компетентнісно орієнтованої освіти — одна із відповідей системи освіти на соціальне замовлення.
Проблема визначення рівня професійної компетентності керівника системи загальної середньої освіти, його співвідношення з рівнем професійної кваліфікації та вдосконалення професіоналізму.
Професіоналізм — це показник якості професіонала, що визначається рівнем оволодіння ним змістом праці і засобами вирішення професійних завдань.
Поняття «професійна компетентність» у педагогічній науці, розглядається як сукупність знань і вмінь, що визначають:
Ø результативність праці;
Ø обсяг навичок виконання завдань професійної діяльності;
Ø комплекс знань і професійно значущих якостей особистості;
Ø напрям професіоналізації;
Ø єдність теоретичної і практичної готовності до праці .
Компонентами професійної компетентності є ЗНАННЯ:
Ø державного законодавства про освіту і виховання молоді;
Ø трудового законодавства;
Ø з педагогіки, психології та основ педагогічної майстерності;
Ø змісту навчальних програм і підручників навчального закладу;
ОБІЗНАНІСТЬ
Ø з наказами та інструкціями Міністерства освіти України;
УМІННЯ
Ø виділяти головні проблеми та концентрувати зусилля колективу на їх розв'язання;
Ø заохочувати педагогів опановувати мистецтво навчання і виховання, передовий педагогічний досвід;
Ø створювати доброзичливий психологічний клімат у педагогічному і учнівському колективах;
ДОСКОНАЛЕ ВОЛОДІННЯ
Ø мистецтвом управління і керівництва.
Керівник сучасного освітнього закладу — центральна фігура всього освітнього процесу. Він повинен уміти розв'язувати різноманітні управлінські проблеми, уміти не тільки керувати освітнім закладом з усталеними традиціями та укладом, але і перевести його на якісно новий рівень, що потребує спеціальних знань теорії та практики управління, певних особистісних якостей. Дуже важливі особистісні якості керівника навчального закладу, які забезпечують мотиваційне управління. Керівник освітнього закладу — це не тільки посада, але і професія.
Особа керівника, його професійні та моральні якості можуть служити основою для згуртування педагогічного колективу, успішного рішення в сучасних умовах складних задач навчання та виховання нових поколінь громадян країни. Негативні сторони в характері та стилі керівництва директора можуть привести до зниження ефективності роботи освітнього закладу, дискомфортності педагогічного колективу.
На відміну від технічної системи, де роль керівника може успішно виконувати комп’ютер , школа - складна соціальна система, у якій працюють люди , а головним «товаром» є найголовніше з усього , оскільки від «якості» цього «товару» залежить майбутнє певного народу , нації , усього людства. Кожна соціальна система потребує управління , яке створить ефективні умови для діяльності педколективі та функціонування закладу освіти загалом . Тож стратегічною метою діяльності керівника , всього управлінського процесу є створення умов для реалізації остаточної мети функціонування організації.
У практиці кращих директорів все більш поширюється науковий, психолого-педагогічний підхід до управління колективом.
Творчий підхід до керівництва школою передбачає, у першу чергу, уміння керівника знайти, виділити з безлічі справ і питань головне, найважливіше і найпотрібніше на даному етапі, своєчасно визначити, в чому сила і слабкість того чи іншого явища, сконцентрувати увагу колективу і вжити ефективних заходів з тим, щоб дати розвиток кращому.
Цьому сприяє чітко спланована діяльність керівника . Основний документ , яким керується вчитель при плануванні своєї роботи , це річний план роботи закладу який є результатом роботи усього колективу .
Діяльність школи має певну циклічність і повторюваність. Ті самі за формою заходи повторюються з певною періодичністю протягом навчального року. Але зміст цих заходів істотно різниться .

Зазначені заходи фіксуються в основному документі , розроблюваному директором школи - циклограмі роботи школи:

             тиждень
     день
І
ІІ
ІІІ
ІV
Понеділок
Наради Загальношкільні лінійки
Інструктивно – методичні
Семінари
Педради
Наради при директорові
Вівторок
Творча робота вчителів
Засідання методичної ради, творчої групи, методичних об’єднань
Середа
Навчання шкільного активу
Засідання органів шкільного самоврядування
Години спілкування
Світ і людина
Енциклопедичні години
Пізнай себе
Етична година
Четвер
Батьківські збори 
Робота батьківського всеобучу
Індивідуальні консультації , зустрічі
Засідання ради школи
Профорієнтаційна робота
П’ятниця
Масові суспільні заходи, вечори
Адміністративні наради
Санітарний день
Трудові десанти

Картинки по запросу робочий план директора  кліпарт







Власна циклограма роботи директора школи на місяць
з/п
Зміст роботи
Термін проведення
Підготовка школи до нового навчального року

1.
Контроль підготовки школи до нового навчального року
2.
Оперативна нарада :
Готовність навчально-матеріальної бази школи. (Завгосп школи)
Про організацію гарячого харчування та підвіз учнів. (Директор школи)
Організація навчально-виховного процесу в новому навчальному році.
Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу . (ЗНВР)
Забезпеченість учнів підручниками. (Бібліотекар)
3.
Бесіди з вчителями :
- вимоги Стандарту освіти;
- знання навчальних програм ;
- наявність навчально-методичного забезпечення
4.
Коригування заявки на курси підвищення кваліфікації.
5.
Перевірка матеріально-технічного забезпечення навчально-виховного процесу :
- акти на готовність школи, харчоблоку, вентиляційного, холодильного, електричного обладнання, на каналізацію та водогін, протоколи електровимірів, договір на харчування.
-        Виконання норм ТБ та санітарно-гігієнічних вимог.
-        Плани роботи кабінетів, внутрішня документація кабінетів.
-        Перевірка проходження вчителями медичного огляду , наявність медичних книжок.
-        Облаштування території школи.
6.
Підготовка до педагогічної ради :
- підготовка проекту рішення ;
- збір інформації щодо аналізу роботи школи.

7.
Коригування річного плану роботи.
8.
Нарада з головами структурних підрозділів про першочергові завдання.  
9.
Забезпечення участі колективу у серпневих нарадах.
10.
Співбесіда з молодими фахівцями та новоприбулими вчителями.
11.
Підготовка наказів :
- Про призначення вчителів.
- Про призначення тарифікаційної комісії.
12.
Оформлення особових справ новопризначених вчителів , учнів.
13.
Засідання педагогічної ради.
14.
Підготовка тарифікаційних матеріалів
15.
Підготовка розпоряджень щодо підготовки школи до нового навчального року.
16.
Обмін інформацією із заступниками директора :
Організація свят.
Матеріально-технічне забезпечення.
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОДІЛ ЧАСУ
НА ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ

Зміст діяльності
Кількість годин на тиждень
Уроки і підготовка до них
12 – 15
Робота з учителями
10 - 14
Робота з учнями
7 – 8
Робота з батьками
2 – 4
Господарські справи
8 – 10
поточні справи
6 – 7
наради
3
виїзди , виклики
2 - 6
час перебування в школі
8 - 9

ЩОДЕННІ ТУРБОТИ ДИРЕКТОРА

1.     Перевірка готовності школи до занять (огляд приміщень, перевірка явки вчителів , техперсоналу, вирішення невідкладних питань охорони праці і техніки безпеки),
2.     Робота чергового адміністратора (журнал санітарно-гігієнічного стану, охорони праці і техніки безпеки).
3.     Контроль за виконанням наказів, розпоряджень по школі, районних , обласних , Міністерства освіти України.
4.     Підведення підсумків дня. Коригування плану роботи.
5.     Оперативна інформація і контроль.
6.     Організація прийому і передачі чергування по школі.
7.     Обмін інформацією з заступниками.

ЩОТИЖНЕВІ ТУРБОТИ ДИРЕКТОРА

1.     Підсумки чергування по школі. Аналіз трудової дисципліни, дотримання вимог Статуту, правил внутрішньо-шкільного трудового розпорядку.
2.     Апаратна нарада, аналіз виконання управлінських рішень.
3.     Чергування по школі.
4.     Виконання всеобучу.
5.     Огляд навчально-матеріальної бази школи спільно з заступниками.
6.     Контроль за виконанням наказів, рішень педагогічної ради, нарад при директорові, розпоряджень.
7.     Проведення загально шкільних заходів.
8.     Батьківський день.

КАНІКУЛЯРНИЙ ПЕРІОД

1.     Аналіз рівня знань, умінь, навичок, вихованості учнів,
2.     Підготовка і проведення засідання педагогічної ради.
3.     Аналіз відвідування класних учнівських зборів(вибірково).
4.     Робота з батьками і громадськістю. Рейди до неблагополучних сімей.
5.     Відвідування класних батьківських зборів(вибірково).
6.     Робота шкільної бібліотеки (контроль за читанням учнів).
7.     Охорона праці і техніка безпеки.
8.     Вивчення громадської думки.
9.     Підсумки вивчення системи уроків і системи роботи вчителів.
10.  Надання індивідуальної адресної методичної допомоги вчителям.
11.  Контроль за роботою медсестри.
12.  Коригування планів роботи на семестр.
13.  Контроль за веденням шкільної документації.
14.  Аналіз шкільної преси.0гляд наочності.
15.  Контроль за ефективністю роботи методичних об'єднань, творчих груп, шкіл передового педагогічного досвіду. Проведення співбесід з їх керівниками.

НАВЧАЛЬНИЙ СЕМЕСТР

Проведення  директорських контрольних робіт, зрізи знань. Аналіз рівня знань, умінь і навичок учнів.

2.     Контрольна за виконанням навчальних програм, лабораторно-практичних робіт.
3.     Аналіз ефективності позакласної виховної роботи
4.     Проведення (загальношкільних зборів, конференцій.
5.     Контроль за виконанням всеобучу.
6.     Аналіз виконання річного плану роботи школи (комплексно-цільових
програм). Коригування.
7.     Вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду. (Підсумки у формі творчого звіту, творчого портрету, педагогічного рингу, методичного фестивалю, панорами тощо).
8.     Аналіз фінансово-господарської діяльності і стану збереження матеріально-технічної бази.
9.     Огляд навчальних кабінетів.
Для зручності директор школи має журнал –щоденник , який ведеться довільно .


ОРІЄНТОВНІ РОЗДІЛИ
ЖУРНАЛУ-ЩОДЕННИКА ДИРЕКТОРА ШКОЛИ

1.     Особистий план роботи директора. Тижневі плани.
2.     Облік проведення нарад при директорові. Нотатки.
3.     Записи бесід із заступниками з найважливіших питань.
4.     Записи бесід з учителями для періодичних обговорень стану роботи або з надзвичайних обставин.
5.     Записи індивідуальних бесід з учнями з питань їхнього навчання і поведінки.
6.     Записи про діяльність ради школи.
7.     Записи про діяльність батьківського комітету.
8.     Записи бесід з окремими батьками, опікунами.
9.     Діяльність органів учнівського самоврядування.
10.  Стан господарських справ.
11.  Шефи і громадськість.
12.  Замітки про районні наради, виклики.
13.  Записи про відвідування майстерень, навчальних кабінетів, різних приміщень.
14.  Думки, творчі знахідки з педагогічних питань (на основі участі в семінарах, відвідування інших шкіл, окремих уроків і заходів, читання літератури, особистих роздумів і пошуків).

Пам'ятка: що і коли зробити, дані обіцянки, де і коли побувати, з ким переговорити тощо.

      I.            Проаналізувати :
Ø стан викладання;
Ø рівень знань, умінь ,навичок;
Ø стан виховної роботи;
Ø ефективність роботи МО.
   II.            Розробити :
Ø програму;
Ø план дискусії, конференції;
Ø план проведення тижня педагогічної майстерності;
Ø програму спостереження;
Ø анкету;
Ø пам’ятку, тощо.
III.            Скласти :
Ø план підготовки до педради;
Ø план роботи на тиждень;
Ø графік внутрішкільного контролю.

IV.            Відвідати :
Ø уроки;
Ø виховні заходи;
Ø батьківські збори;
Ø заняття гуртків, секцій;
Ø засідання МО, творчої групи.
   V.            Вивчити:
Ø стан викладання предмета;
Ø стан виховної роботи в класі;
Ø систему роботи вчителя;
Ø досвід роботи вчителя.
VI.            Узагальнити :
Ø досвід роботи;
Ø матеріал тематичного вивчення;
Ø результати проведення контрольних робіт;
Ø матеріали тестування.
VII.            Провести:
Ø засідання педагогічної ради;
Ø нараду при директорові;
Ø семінар;
Ø практикум;
Ø ділову гру;
Ø інструктаж;
Ø консультацію;
Ø співбесіду;
Ø анкетування;
Ø контрольні роботи;
Ø зрізи знань.
VIII.            Проконтролювати :
Ø хід стажування;
Ø дотримання техніки безпеки , санітарно-гігієнічного режиму;
Ø виконання рішення педради;
Ø виконання наказів, розпоряджень.
IX.            Перевірити:
Ø класні журнали;
Ø зошити учнів;
Ø щоденники;
Ø техніку читання;
Ø виконання домашніх завдань;
Ø дотримання режиму;
Ø стан збереження підручників;
Ø готовність кабінетів.
   X.            Внести корективи:
Ø до плану;
Ø до тематики;
Ø до графіка проведення.
XI.            Надати допомогу :
Ø молодому вчителеві з питань;
Ø класному керівникові з питань;
Ø учнівському комітету;
Ø голові МО.
XII.            Підготувати:
Ø матеріали для тарифікації;
Ø накази, проекти , рішення;
Ø письмове розпорядження;
Ø засідання педради;
Ø нараду при директорові;
Ø доповідь;
Ø звіт;
Ø інформацію.
XIII.            Організувати :
Ø проведення екскурсії;
Ø творчу поїздку;
Ø роботу лекторію;
Ø громадсько-корисну справу;
Ø наставництво;
Ø проведення олімпіад.
XIV.            Скоординувати :
Ø роботу заступника;
Ø діяльність кл. керівників;
Ø зусилля учителів-предметників роботу МО.
XV.            Запросити до школи :
Ø голову сільської радиПіцул А.Д.
Ø дільничного інспектора
Ø батьків.












СЕРПЕНЬ

№ з/п
Назва заходу
Терміни
Відмітка про виконання,     № справи
Примітка
1
Нарада вчителів при директорові школи:
1. Готовність навчально-матеріальної бази школи до нового навчального року;
2. Організація навчально-виховного процесу в новому навчальному році;
3. Виконання Інструкції щодо обліку дітей і підлітків шкільного віку.

Протокол

2
Співбесіда з учителями з метою визначення готовності до роботи в новому навчальному році

Інформація на педраді в серпні

3
Уточнення списків учителів, що записалися на курси підвищення кваліфікації

Інформація на нараді при директорові

4
Проведення установчої наради учителів-предметників та вчителів початкових класів.

Інформація на нараді при директорові

5
Огляді готовності кабінетів до початку нового навчального року

Інформація на нараді при директорові

6
Проведення інструктажу з техніки безпеки та охорони праці учнів та вчителів

Запис у журналі інструктажу

7
Засідання педагогічної ради:
1.Аналіз стану навчально-виховної роботи школи в 2017 – 2018 н.р. та завдання на новий 2018 – 2019н.р.
2 Про організований початок навчального року: погодження річного плану роботи школи на 2018 – 2019н.р, затвердження режиму роботи школи.
3.Система роботи школи з охорони праці, охорони безпеки життєдіяльності, дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку.


Протокол




ВЕРЕСЕНЬ

№ з/п
Зміст
Терміни
Відмітка про виконання,  № справи
Примітка
1
Нарада вчителів при директорові школи:
1. Про підсумки працевлаштування випускників;
2. Стан і заходи профілактики правопорушень;
3. Попередження дитячого травматизму під час навчально-виховного процесу;
4. Питання організації гарячого харчування.

Протокол

2
Затвердження календарно-тематичного планування на І семестр 2018–2019н.р.
До 15.09
Наказ

3
Співбесіда з молодими фахівцями, закріплення наставників

Наказ

4
Перевірка документації з техніки безпеки в спортзалі, кабінетах фізики, хімії, біології, трудового навчання, інформатики

Наказ

5
Ознайомлення з Положенням про атестацію вчителів (індивідуально)

Інформація

6
Наступність у навчанні 4-5 класів, 9 клас. Відвідування уроків (класно-урочний контроль)

Довідка

7
Робота з обдарованими дітьми, учнями, що мають підвищену мотивацію до навчально-пізнавальної діяльності

Довідка, план






ЖОВТЕНЬ

№ з/п
Зміст
Терміни
Контроль за інформаційним забезпеченням
Примітка
1
Нарада  вчителів при директорові школи:
1. Про проведення протиепідемічних заходів та заходів по поліпшенню санітарно-технічного стану Чудейської ЗОШI-IIст.№3
2. Про дотримання правил ведення журналів вчителями школи.
3. Про наступність навчання учнів 4-5 кл.,
9кл.

Протокол, наказ

2
Предметний тиждень з початкових класів

Інформація

3
Шкільний тур конкурсу «Вчитель року» за номінаціями

Інформація

4
Співбесіди з учителями: «Навчальний план – програма – тематичне планування – поурочне планування – класний журнал»

Інформація

5
Засідання атестаційної комісії

Протоколи засідання атестаційної комісії

6
Шкільні олімпіади. Підготовка учнів до районних олімпіад
Жовтень
Наказ

7
Перевірка робочих зошитів з метою дотримання єдиного орфографічного режиму та об’єктивності виставлення оцінок за роботи контролюючого характеру
За планом
Довідки

8
Засідання педагогічної ради:

Протокол






ЛИСТОПАД

№ з/п
Зміст
Терміни
Контроль за інформаційним забезпеченням
Примітка
1
Робота з дітьми, що мають підвищену мотивацію до навчально-пізнавальної діяльності

Співбесіди

2
Робота вчителів з учнями випускних класів. Підготовка до підсумкових контрольних робіт та ДПА
Лютий-березень
Наказ

3
Перевірка класних журналів

Співбесіди

4
Моніторинг результативності використання інтерактивних технологій у навчальному процесі
Протягом місяця
Наказ

5
Нарада вчителів при директорові школи:


Протокол




















ГРУДЕНЬ

№ з/п
Зміст
Терміни
Контроль за інформаційним забезпеченням
Примітка
1
Нарада вчителів при директорові школи:
1.Про актуальні проблеми впровадження Державного стандарту початкової та базової освіти.
2.Про стан роботи зі школярами, що мають низьку успішність.

Протокол

2
Стан викладання предмета французької мови у початкових класах. Відвідування уроків з метою виявлення рівня знань, умінь та навичок учнів 2-9кл.

Довідка

3
Науково-методична діяльність і впровадження сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес початкових класів.

Інформація

4
Перевірка техніки читання 2-9 кл та обчислювальних навичок учнів 2-4 кл.
15-18.12
Довідка, наказ

5
Контроль за виконанням навчальних програм 5 – 9кл.
21-25.12
Довідка, наказ

6
Робота з журналами (класні, індивідуальні, факультативних занять, гурткової роботи, ГПД)
21-25.12
Довідка, наказ

7
Перевірка робочих зошитів з метою дотримання єдиного орфографічного режиму та об’єктивності виставлення оцінок за роботи контролюючого характеру
11-25.12
Інформація, наказ










СІЧЕНЬ

№ з/п
Зміст
Терміни
Контроль за інформаційним забезпеченням
Примітка
1
Попередній аналіз підсумків успішності за І семестр навчального року
12.01
Нарада при директорові школи

2
Засідання педагогічної ради:
1.      
12.01
Протокол

3
Підсумки участі учнів в олімпіадах, конкурсах
25.01
Наказ

4
Нарада вчителів при директорові школи:
1.


Протокол


























ЛЮТИЙ

№ з/п
Зміст
Терміни
Контроль за інформаційним забезпеченням
Примітка
1
Вивчення рейтингу вчителів, що проходять атестацію. Робота шкільної атестаційної комісії
09-19.02
Інформація

2
Індивідуальні консультації для вчителів «Організація роботи вчителя з учнями, які мають низьку мотивацію до навчально-пізнавальної діяльності. Шляхи оптимізації навчального навантаження учнів»
18.02
Інформація

3
Виконання вчителями вимог методичного листа Міністерства освіти і науки України «Про обсяг і характер домашніх завдань для учнів початкової школи»



4
Співбесіди з учителями: «Навчальний план – програма – тематичне планування – поурочне планування – класний журнал»



5
Провести зрізи навчальних досягнень у 4, 9 класах з основних предметів варіативної частини
05-12.02
Довідка, наказ

6
Нарада вчителів при директорові школи:
1.Про підсумки проведених зрізів навчальних досягнень у 4, 9кл. з основних предметів варіативної частини.
2. Про дотримання єдиного орфографічного режиму в школі.
10.02
Протокол




БЕРЕЗЕНЬ

№ з/п
Зміст
Терміни
Контроль за інформаційним забезпеченням
Примітка
1
Підсумки рейтингу вчителів, які атестуються. Підготовка атестаційних матеріалів. Засідання атестаційної комісії
11-18.03
Атестаційні матеріали. Протоколи засідання

2
Предметний тиждень початкових класів

Інформація

3
Організація повторення вивченого матеріалу та підготовка до підсумкових контрольних робіт та ДПА. Стан поурочного планування

Інформація

4
Відвідування уроків молодих вчителів з метою надання їм методичної допомоги

Інформація

5
Стан ведення класних журналів, учнівських зошитів. Виконання практичної частини програми.
18-25.03
Довідка

6
Нарада вчителів при директорові школи:
1.Повторення вивченого матеріалу.
2.Робота педагогічного колективу з формування особистісних компетенцій.

Протокол

7
Засідання педагогічної ради:





Протокол



КВІТЕНЬ
№ з/п
Зміст
Терміни
Контроль за інформаційним забезпеченням
Примітка
1
Моніторинг:
-        навчальних досягнень учнів 4, 9 класів;
01-22.04
Довідка, наказ

2
Аналіз роботи педколектива над науково-методичною проблемою (співбесіди).
Наслідками роботи над науково-методичною проблемою мають стати такі показники:
-        підвищення педагогічної майстерності, творчого потенціалу педагогів;
-        використання набутого досвіду більшістю педагогів школи;
-        удосконалення змісту, форм і методів внутрішньо-шкільної методичної роботи;
-        високий рівень навчальних досягнень, вихованості, розвитку учнів;
-        сприятливий педагогічний клімат у колективі

Нарада при директорові школи, наказ

3
Підготовка до підсумкових контрольних робіт учнів 4, 9 класів. Узгодження змісту екзаменаційних матеріалів
Квітень
Документація

4
Перевірка виконання навчальних програм за записами в журналах.
15-29.04
Наказ

5
Організація навчальної практики та екскурсій
15.04
Наказ

6
Підсумкове засідання атестаційної комісії
22.04
Протоколи, наказ

7
Складання графіка консультацій та розкладу підсумкових контрольних робіт
До 29.04
Графік, наказ

8
Підготовка документації про звільнення учнів від атестації
До 29.04
Документація

9
Нарада вчителів при директорові школи:
1.Аналіз роботи педколектива над науково-методичною проблемою.
2.Про організацію навчальної практики та екскурсії.

20.04
Протокол

ТРАВЕНЬ

№ з/п
Зміст
Терміни
Контроль за інформаційним забезпеченням
Примітка
1
Нарада вчителів при директорові школи:
1.Проведення державних підсумкових атестацій в 4, 9 класах.
2.Виконання навчальних програм.
03.05
Протокол

2
Засідання педагогічної ради:                                        
1. Організоване закінчення навчального року;
2. Знайомлення вчителів школи з нормативними документами Міністерства освіти і науки України.
3. Перевід учнів 1- 4кл. до наступного класу
4. Випуск учнів  9кл.
5. Про літнє оздоровлення учнів
27.05
Протокол, інформація

3
Співбесіди з учителями з питання підвищення педагогічної майстерності, упровадження в практику роботи передового педагогічного досвіду, впливу навчального кабінету на результативність навчально-виховного процесу, позакласної роботи з предмета
06-13.05
Інформація

4
Співбесіди з молодими вчителями, планування теми із самоосвіти на наступний навчальний рік
20.05
Інформація

5
Перевірка та аналіз техніки читання та обчислювальних навичок учнів початкової школи
06-14.05
Довідка, наказ


Підсумки моніторингу визначення ефективності роботи профільних класів
17-27.05
Довідка




ЧЕРВЕНЬ

№ з/п
Зміст
Терміни
Контроль за інформаційним забезпеченням
Примітка
1
Нарада  вчителів при директорові школи: «Якість роботи вчителя – успішність учнів»
10.06


2
Підсумки проведення навчальної практики та навчальних екскурсій
17.06
Наказ

3
Підготовка звітної документації за підсумками роботи за рік. Планування роботи на наступний навчальний рік
15-17.06
Статистичні звіти , плани

4
Засідання педагогічної ради:
1. Випуск учнів 9 кл.;
2. Перевід учнів 5-9 класів
20.06
Протокол пед. ради


Картинки по запросу робочий план директора  кліпарт 
 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу план роботи гиф

Немає коментарів:

Дописати коментар