Рекомендована публікація

Ласкаво прошу на мій сайт! Ви зайшли на персональний сайт  директора школи Чудейської ЗОШ І-ІІ ступенів №3  Чудейської ОТГ. Спо...

Річний звіт про діяльність закладу освіти

Похожее изображение

Згідно з вимогами наказу Міністерства освіти і науки України від 28 січня 2005 року № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та  професійно-технічних навчальних закладів», примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2005 року № 178, п. 2,2. Сьогодні ми проводимо загальні збори педагогічного колективу, батьківського комітету, радою школи, піклувальною радою та громадськістю нашого села.
Мета цієї конференції відзвітувати перед вами про основні напрямки своєї діяльності за 2018-2019 навчальний рік, як керівника навчального закладу.
Керую колективом школи з вересня 2013 року. Кількісний та якісний склад вчителів школи наступний:
20 працівників основних

За освітнім рівнем:
 Вищу освіту – 16 вчителів
 Середню – спеціальну освіту- 4 вчителів

      Це творчі освітяни з педагогічним стажем:
  до 3 років – 2 учитель;
  з 3 до 10 років – 3 учителів;
  з 10 до 20 років – 6 учителів;
   більше 20 років – 9 учителів

За кваліфікаційною категорією:
Вищу категорію мають 4 учителя:
І категорію – 5 учителів;
ІІ категорію – 2 учителя;
Спеціаліст – 9 учителів
З них наступні є випускниками цієї школи:

*    Чепега Ніколета Вікторівна - директор школи;
*    Урсулян Марія Тодерівна – вчитель біології;
*    Биндю Аврора Георгіївна – бібліотекар;
*    Биндю Марія Миколаївна – вчитель історії;
*    Косован Віолета Костянтинівна - вчитель початкових класів;
*    Балан Данієла Миколаївна – вчитель початкових класів;
*    Попеску Коріна Радувна – вчитель початкових класів;
*    Патраучан Родіка Митрофанівна - вчитель початкових класів;
*    Биндюл Мар’яна  Миколаївна – педагог - організатор;

Педагогічний колектив нашої школи в минулому навчальному році працював над проблемою «Підвищення ефективності і якості уроку, як основної форми організації навчально-виховного процесу» . Вся методична робота була спрямована на реалізацію даної проблеми, яка комплексно охоплює навчально-виховний процес .

Головними напрямками методичної роботи були:

·        Забезпечення новітньою достовірною професійною інформацією;
·        Підтримка інноваційної діяльності вчителів;
·        підтримка в підготовці до атестації педагогічних працівників;
·        організація підвищення кваліфікації вчителів;
·        організація роботи методичних об’єднань з предметів;
·        діагностична діяльність щодо якості навчання.

Проводилися традиційні та нетрадиційні форми методичної роботи. Впровадження цих форм у практику сприяло підвищенню педагогічної майстерності вчителів школи.
Крім того, кожен учитель працював над індивідуальною, самостійно обраною темою, залежно від свого фаху, підвищуючи свою педагогічну майстерність, яка розв’язувала проблему школи.
Проводився моніторинг рівня навчальних досягнень учнів з основ наук. Досліджувалась участь учнів в різних конкурсах, олімпіадах; простежено результативність відповідно і рівень майстерності вчителя.
У процесі роботи над загально шкільною методичною проблемою в школі працювали такі методобєднання:

·        методоб’єднання вчителів початкових класів (керівник Биндю Л.М.);
·        методоб’єднання вчителів гуманітарного циклу (керівник Ілікуца А.В.);
·        методобєднання вчителів природно-математичного циклу (керівник Урсулян М.Т.)
·        методоб’єднання класних керівників (керівник Іліуц І.М.)

Робота методоб’єднань вчителів сприяла створенню умов для вдосконалення педагогічної майстерності вчителів. Керівники методоб’єднань доклали усіх зусиль, щоб усе цінне в роботі кожного вчителя змогли побачити свої колеги і застосували у своїй діяльності.
За 2018-2019 н. р троє вчителів здійснили курсову перепідготовку:
·        вчитель початкових класів  та директор школи -  Чепега Н.В.
·        вчитель початкових класів  -  Косован В.К.
·        вчитель початкових класів  -  Балан Д.М.

Атестувалися троє вчителів. Двоє вчителів підтвердили свою кваліфікаційну категорію. А один підвищив свою категорію. 
Цілеспрямовано проводилась позакласна робота з учнями, що забезпечує мотивацію учнів у навчанні. Учні школи постійно беруть участь у турнірах, конкурсах, змаганнях, фестивалях, у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.
Основну увагу у своїй діяльності я приділяла створенню в школі належних умов для забезпечення ровного доступу для здобуття якісної освіти кожного учня нашої школи.
1 вересня 2018 року успішно розпочали навчальний процес, та кожен предмет викладався спеціальними кадрами. Навчально-виховний процес здійснювався відповідно з робочим навчальним планом, який був складений, виходячи з наших конкретних умов. Варіативна частина плану була складена згідно регіональному і направлена на всебічний розвиток учнів, на виховання їх творчої особистості.
Для підвищення рівня навчально-виховного процесу важливу роль відіграє організація контролю і керівництва в школі. Були сплановані та проведені : Педагогічні ради
№ з/п
Зміст заходів
Термін виконання
Відповідальний
Відмітка про виконання
1
1. Аналіз успіхів і проблем школи за минулий начальний рік
Серпень
Директор
Протокол №1
Від 31.08.2018р.
2. Розгляд та обговорення завдань педколективу на 2018-2019 н.р.
Заст. Дир.з НВР
3. Про проведення уроків трудового навчання та фізичної культури за варіативними модулями
Заст. Дир. з НВР,
Вчителі фізичної культури та трудового навч.
4. Про розподіл педагогічного навантаження
Заст. Дир. з НВР
5. Про оцінювання знань, умінь і навичок учнів 2 класу
Заст. Дир. з НВР
2
1.Адаптація учнів 1-го та 5-го класів.
жовтень
Заст. Дир. з НВР
Класовод 1-го класу
Класний керівник 5 класу
Протокол № 2
Від 26.10.2018.
Стан викладання  історії та правознавства у 5-9 класах
Директор
Вчитель історії
Оптимальний вибір форм і методів навчання – шлях до нормалізації навантаження учнів
Заст. Дир. з НВР
Класні керівники
3

Стан викладання румунської мови у 1-4 класах
лютий
Заст. Дир. з НВР
Класоводи
Протокол № 4 Від 27.02.2019р.
Стан викладання математики  у 5-9 класах
Директор
Вчитель математики
Розвиток інтелектуальних і практичних навичок учнів під час навчання
Заст. Дир. з НВР
Вчителі предметники
Національне -  патріотичне виховання
Педагог- організатор
Класні керівники
4
Стан викладання образотворчого мистецтва у 5- 8  класах
Квітень
Директор
Вчитель обр. мистецтва
Протокол № 7
Від 26.04.2019р.
Стан викладання французької мови  у 1-4 класах
Заст. Дир. з НВР
Вч. фран.мови
Системи виховання в умовах розвиваючої школи
Педагог-організатор
Класні керівники
5
Про переведення учнів 1-4 кл,, 5-8-х.
травень
Заст. Дир. з НВР
Класні керівники
Протокол № 8
Від 03.06.2019р.
Про результати ДПА у 4-х класах
Класовод 4 класу, Директор школи


Наради при директорі
№ з/п
Зміст заходів
Термін виконання
Відповідальний
Відмітка про виконання
1.Про стан готовності школи до нового навчального року;
2. Про режим роботи школи.
Серпень
Директор

Заст. дир. з НВР
Протокол № 1
Від 31.08.2018р.
Про організацію методичної роботи.
Вересень
Заст. дир. з НВР
Протокол № 4
Від 12.09.2018р.
1.Про відвідування навчальних занять учнями школи;
2.Про ведення шкільної документації.
3. Про стан викладання трудового навчання у 1-4 класах та  5-9 класах.
Жовтень
Заст. дир. з НВР
Директор школи
Заступник, Вчителі трудового навчання
Протокол № 6
Від 26.10.2019р._
1.Формування моральних цінностей учнів у системі виховної роботи (Моральне виховання);
2. Про стан викладання української літератури у 5-9 класах
Листопад
Педагог -організатор

Заст. дир. з НВР, вч. укр..мови та літ.
Протокол № 7
Від29.11.2018р.
1.Значення правового виховання в школі (правове виховання;
2.Про стан викладання предмету «Я і Україна» у 1-4 класах;
3.Про виконання плану роботи школи за І семестр;
4.Про виконання навчальних програм.
Грудень
 Кл.керівники

Директор
Класоводи

Директор
Протокол № 8
Від 27.12.2018р.
1.Про результати роботи школи на канікулах
2. Про стан викладання румунської літератури у 5-9 класах
Січень
Заст. дир. з НВР
Директор,Вч. рум. літ
Протокол № 9
Від 31.01.2019р.
1.Про стан роботи гуртків та факультативів;
2.Про стан викладання предмету «Музика» у 1-4 класах;викладання «Мистецтва» у 9-му класі
3.Про науково-методичне забезпечення; навчального процесу
4.Аналіз ходу атестації педагогічних працівників школи
Лютий
Заст. дир. з НВР

Заступник, Вч. предметники

Члени атестат. комісії
Протокол № 10
Від 27.02.2019р.

1.Про підготовку до ДПА;
2.Про стан викладання предмету «Хімія» у 7-9 кл.
Березень
Директор

Заст. дир. з НВР
Протокол № 11
Від 25.03.2019р.
1.Про оснащення навчальних кабінетів початкових класів дидактичним матеріалом та технічними засобами навчання;
2.Про стан викладання французької мови в 5-9 класах.
3. Про стан викладання предмету «Основи здоров’я » у 1-4 класах
Березень
Вчителі початкових класів

Заступник , вч. фран. мови
Заст. дир. з НВР
Протокол № 12
Від 25.03.2019р.
1.Про організацію місячника благоустрою
2.Про стан трудового виховання учнів.
3. Про стан викладання фізичної культури  у 5-9 класах
Квітень
Завгосп

Педагог-організатор
Заступник ,вч.фіз.культури
Протокол № 13
Від 25.04.2019р.
1.Про наступність у навчанні та вихованні учнів 5-го кл.;
2.Про стан родинно-сімейного виховання;
Квітень
Заступник директора з НВР
Педагог - організатор
Протокол № 14
Від 26.04.2019р.
1.Про підготовку до проведення ремонтних робіт  школи;
2.Про підсумки виховної роботи;
3.Про підсумки навчального року.
Травень
Завгосп
     Педагог організатор
Директор
Протокол № 15
Від 31.05.2019р.


На 142 уроках, відвіданих мною, була вивчена система роботи у вчителів.
В школі своєчасно проводяться наради при директорі, загальношкільні батьківські збори, класні, загальношкільні організаційні лінійки, що позитивно вплинуло на організацію навчально-виховного процесу.
Мною було забезпечено впровадження в школі Державних стандартів початкової, базової середньої освіти, затверджених відповідними постановами Кабінетів Міністрів України.
Виховна робота здійснюється за такими напрямками:
1.     Екологічний
2.     Спорт і туризм
3.     Милосердя
4.     Народознавство
5.     Родинно – сімейне
6.     Патріотичне
Переможці
районних ,обласних та всеукраїнських конкурсів за 2018-2019 н.р

Назва конкурсу
Номінація
Прізвище  та ім’я переможця
Клас , вік
Здобуте місце

1.
Районний конкурс талантів «Сторожинецька зірочка»
Середня вікова категорія
МотрескуМарінела
9 клас
ІІІ

2.

Районний конкурс «Новорічна композиція»
Новорічна композиція
« Казкові сани Діда Мороза»

Бучацька Ольга

6 клас
ІІ
 Та абсолютний переможець
3.
Районний конкурс «Новорічна композиція»
Стилізована ялинка «Ялинка з країни чудес»

Биндюл Микола
3 клас
І

4.
Районний конкурс «Новорічна композиція»
Сюжетна композиція «Дім Діда Мороза»

Биндю Максим
6 клас
ІІ

5.
Районний конкурс «Новорічна композиція»
Новорічний букет «Святковий букет теплого вечора»

Герман Марія
3 клас
ІІ
Та абсолютний переможець

6.
Районний конкурс «Новорічна композиція»
Новорічний подарунок «Подарунки країни Ельфів»
Урсакі Юрій
5 клас
ІІ

7.
Районний конкурс «Новорічна композиція»
Новорічний вінок «На Різдво Христове ангел прилетів»
Биндюл Микола
3 клас
ІІ

8.
Обласний конкурс «Новорічна композиція»
Новорічна композиція
« Казкові сани Діда Мороза»
Бучацька Ольга
6 клас
ІІІ

9.
Обласний конкурс «Новорічна композиція»
Новорічний букет «Святковий букет теплого вечора»
Герман Марія
3 клас
ІІІ

10.
Районний фестиваль-конкурс «Народного танцю»
Середня вікова категорія «Танець стареньких»
Фольклорний колектив «Чобенашул»
7-9 кл.
ІІІ

11.
Районний фестиваль-конкурс «Народного танцю»
Молодша вікова категорія «Калушарій»

2-4 кл.
ІІІ

12.
Районний фестиваль-конкурс «Рідна пісня»
Середня вікова категорія
Попеску Габрієла
7 клас
ІІІ

13.
Районний фестиваль-конкурс «Рідна пісня»
Молодша вікова категорія
Пожога Крістіан
4 клас
ІІ

14.
Конкурс екологічних агітбригад по ОТГ

Агітбригада «За ЕКО»
7-8 кл.
ІІІ

15.
Конкурс «Знавці Біблії» по ОТГ
Малюнок на біблійну тематику
Биндюл Микола
3 клас
І

16.
Конкурс «Знавці Біблії» по ОТГ
Малюнок на біблійну тематику
Пожога Крістіан
4 клас
ІІ

17.
Конкурс «Знавці Біблії» по ОТГ
Авторський вірш на біблійну тематику
Биндюл Микола
3 клас
І

18.
Конкурс «Знавці Біблії» по ОТГ
Авторський вірш на біблійну тематику
Пожога Крістіан
4 клас
І

В центрі уваги існує проблема охоплення навчанням дітей шкільного віку по микрорайону школи. Як результат проведеної роботи всі діти охоплені навчанням. В минулому навчальному році  була залучена до навчання  Перчик М.О., яка зараз повинна бути у 8-му класі. Але у зв’язку з тим , що дитина не вміє читати і писати , на позаплановій  педагогічній  раді, було вирішено організувати  для неї навчання за екстернатною формою. Наразі дитина  навчається у 4-му класі.
Організована підготовка до школи дітей п’ятирічного віку, які не охоплені дошкільною освітою. Виконується закон України щодо забезпечення обов’язковою середньою освітою.
Жоден учень 9 класу не залишився поза увагою школи. Основна кількість випускників 9 класу продовжує навчатись в 10 класі денної школи, де котрі вступають у ВУЗи І-ІІІ рівня та інші навчальні заклади.
     Учні школи постійно беруть участь у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Маємо такі результати: З біології –ІІ та ІІІ місця, правознавство  та історія – ІІІ місце, румунська мова –ІІ місце, фран. мова – ІІ місце, математики – ІІІ місце, географія –ІІІ місце.
В школі приділяється велика увага організації різних форм позаурочній навчально-виховній роботі. Функціонує гурток художньо-естетичного напрямку «Чобенашул»  та гурток фізично-спортивного напрямку «Волейбол» в якому залучені учні середньої ланки, які домоглися хороших результатів на фоні громади. На початку жовтня футбольна команда щколи  брала участь у змаганнях з футболу серед ЗОШ  Чудейської  ОТГ де виборола ІІІ місце.
    У жовтні місяці проведено осінній легкоатлетичний крос, за результатами яких сформовано команду легкоатлетів, які брали участь у змаганнях серед загальноосвітніх шкіл Чудейської ОТГ де наші учні зайняли ІV місце. В цьому ж місяці команда щколи  брала участь у змаганнях з настільного тенісу т серед ЗОШ  Чудейської  ОТГ де зайняли ІІІ місце.
В листопаді баскетбольна команда дівчат і хлопців  брала участь у змаганнях з Баскетболу 3*3  серед ЗОШ  Чудейської  ОТГ де команда  дівчат і  хлопців зайняли ІІІ місце.  У листопаді проведено першість школи з волейболу, у якому переможцем стала команда дівчат і хлопців 9 класу. Збірна юних волейболістів школи зайняла ІІІ місце дівчата та ІV хлопці серед ЗОШ  Чудейської  ОТГ .    У квітні місяці команда школи брала участь у змаганнях з л/ атлетики,   «Козацький гарт» та «Старти надій серед ЗОШ Чудейської ОТГ де  наші учні зайняли ІІІ місце. У спартакіаді школярів серед команд закладів загальної середньої освіти наша команда зайняла ІІІ місце.
         Протягом року працював спортивний гурток з Волейболу робота якого проводилась відповідно до плану спортивної роботи школи.
Також є індивідуальні перемоги учнів в різних змаганнях,які були нагороджені грамотами.
В цьому навчальному році школа була забезпечена  педагогічними кадрами. Але проблема спеціалістів у нас існує: неспеціаліст сьогодні викладає  хімію,музику, інформатику, в початкових класах. Кадрова проблема вирішується шляхом направлення випускників нашої школи на навчання до вищих навчальних закладів, які вирішили присвятити своє майбутнє педагогічній праці.
Режим роботи школи відповідає санітарно-гігієнічним вимогам. Всі працівники та діти нашої школи своєчасно проходять медичний огляд і нерідко школу відвідують лікарі дільничної лікарні. Хворі учні взяті на облік. Для окремих категорій дітей в школі організовано безкоштовне харчування – це діти з малозабезпечених сімей. В школі дотримуються вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічні та протипожежних норм. З боку дирекції школи постійно проводяться моральні стимулювання кращих педагогів, техпрацівників та учнів школи.
В Законі України «Про загальну середню освіту», Державній національній програмі «Освіта» визначено основні завдання організації родинного виховання і освіти, як важливої ланки виховного процесу.    Системний підхід до роботи з батьками, взаємодія школи і  сім’ї у вихованні дітей дає успішний результат в реалізації цих завдань. Система роботи з батьками включає глибоке вивчення соціального складу сім’ї, матеріального становища, педагогічної культури, індивідуальних психологічних особливостей батьків, сімейного клімату.
Робота з батьками організована на належному рівні. Регулярно проводяться батьківські збори, на які виносяться актуальні питання життя і діяльності школи, навчання і виховання учнів. Проводяться консультації для батьків, запрошуються учителі - предметники. Вони знайомлять батьків із завданнями, які поставленні перед учнями, навчають їх, як перевіряти домашнє завдання, як виділити головне. Практикуються дні відкритих дверей для батьків, де вони мають змогу побувати  на уроках, подивитись на роботу вчителя, порівняти поведінку і підготовку своїх дітей до уроку з іншими.
Для кращої організації роботи з питань правової освіти виховання своїх дітей батьки беруть участь у роботі класного колективу, проведення вечорів, позашкільних заходів. Надають певну допомогу батьки під час підготовки школи до нового навчального року, особливо батьки першокласників. За їх кошти переважно ремонтуються класні кімнати. Всі ці заходи проводяться під керівництвом батьківського комітету та його голови Герман Г.К.
В роботі школи бере участь і сільська рада, голова якої за короткий відрізок часу перебування на цій посаді цікавиться проблемами школи.
В цьому році за допомогою Чудейської сільської ради та підтримкою сільського голови Піцул А.Д  почався капітальний ремонт коридорів, заміна вхідних дверей , у ІІ корпусі робиться внутрішня вбиральня.
В школі існують і проблеми, над якими необхідно працювати:
1.      Удосконалення матеріальної бази, яка не відповідає сучасним вимогам;
2.      Потрібно краще налагодити зв’язки школи з батьками;
3.      Виховання дітей, батьки яких виїхали за кордоном;
4.      Підвищення ефективності і якості уроку як основної форми організації навчально-виховного процесу;
5.       Виховання національної свідомості, громадської активності, формування творчої особистості












  
Звіт директора школи за 2017/2018 н.р.

Згідно з вимогами наказу Міністерства освіти і науки України від 28 січня 2005 року № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та  професійно-технічних навчальних закладів», примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2005 року № 178, п. 2,2. Сьогодні ми проводимо загальні збори педагогічного колективу, батьківського комітету, радою школи, піклувальною радою та громадськістю нашого села.
Мета цієї конференції відзвітувати перед вами про основні напрямки своєї діяльності за 2017-2018 навчальний рік, як керівника навчального закладу.
Керую колективом школи з вересня 2013 року. Кількісний та якісний склад вчителів школи наступний:
18 працівників основних

За освітнім рівнем:
·        Вищу освіту – 14 вчителів
·         Базову вищу освіту – 1 вчитель
·        Середню – спеціальну освіту- 3 вчителів

      Це творчі освітяни з педагогічним стажем:
·          до 3 років – 1 учитель;
·         з 3 до 10 років – 3 учителів;
·         з 10 до 20 років – 7 учителів;
·          більше 20 років – 7 учителів
За кваліфікаційною категорією:
Вищу категорію мають 4 учителя:
І категорію – 6 учителів;
ІІ категорію – 1 учителя;
Спеціаліст – 7 учителів


З них наступні є випускниками цієї школи:

*    Чепега Ніколета Вікторівна - директор школи;
*    Урсулян Марія Тодерівна – вчитель біології;
*    Биндю Аврора Георгіївна – бібліотекар;
*    Биндю Марія Миколаївна – вчитель історії;
*    Косован Віолета Костянтинівна - вчитель початкових класів;
*    Балан Данієла Миколаївна – вчитель початкових класів;
*    Попеску Коріна Радувна – вчитель початкових класів;
*    Патраучан Родіка Митрофанівна - вчитель початкових класів;
*    Биндюл Мар’яна  Миколаївна – педагог - організатор;

Педагогічний колектив нашої школи в минулому навчальному році працював над проблемою «Підвищення ефективності і якості уроку, як основної форми організації навчально-виховного процесу» . Вся методична робота була спрямована на реалізацію даної проблеми, яка комплексно охоплює навчально-виховний процес .

Головними напрямками методичної роботи були:

·        Забезпечення новітньою достовірною професійною інформацією;
·        Підтримка інноваційної діяльності вчителів;
·        підтримка в підготовці до атестації педагогічних працівників;
·        організація підвищення кваліфікації вчителів;
·        організація роботи методичних об’єднань з предметів;
·        діагностична діяльність щодо якості навчання.

Проводилися традиційні та нетрадиційні форми методичної роботи. Впровадження цих форм у практику сприяло підвищенню педагогічної майстерності вчителів школи.
Крім того, кожен учитель працював над індивідуальною, самостійно обраною темою, залежно від свого фаху, підвищуючи свою педагогічну майстерність, яка розв’язувала проблему школи.
Проводився моніторинг рівня навчальних досягнень учнів з основ наук. Досліджувалась участь учнів в різних конкурсах, олімпіадах; простежено результативність відповідно і рівень майстерності вчителя.
У процесі роботи над загально шкільною методичною проблемою в школі працювали такі методобєднання:

·        методоб’єднання вчителів початкових класів (керівник Биндю Л.М.);
·        методобєднання вчителів гуманітарного циклу (керівник Биндю О.Г.);
·        методобєднання вчителів природничо-математичного циклу (керівник Семенюк М.І.)
·        методоб’єднання класних керівників (керівник Нікорич К.С.)

Робота методоб’єднань вчителів сприяла створенню умов для вдосконалення педагогічної майстерності вчителів. Керівники методоб’єднань доклали усіх зусиль, щоб усе цінне в роботі кожного вчителя змогли побачити свої колеги і застосували у своїй діяльності.
За 2017-2018 н. р троє вчителів здійснили курсову перепідготовку:
·        вчитель початкових класів  -  Патраучан Р.М.
·        вчитель математики -  Українець І.В.
·        педагог - організатор – Биндюл М.М.

Атестувалися п’ятеро вчителів. Двоє вчителів підвищили свою категорію, решта  підтвердили свою кваліфікаційну категорію.
Цілеспрямовано проводилась позакласна робота з учнями, що забезпечує мотивацію учнів у навчанні. Учні школи постійно беруть участь у турнірах, конкурсах, змаганнях, фестивалях, у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.
Основну увагу у своїй діяльності я приділяла створенню в школі належних умов для забезпечення ровного доступу для здобуття якісної освіти кожного учня нашої школи.
1 вересня 2017 року успішно розпочали навчальний процес, та кожен предмет викладався спеціальними кадрами. Навчально-виховний процес здійснювався відповідно з робочим навчальним планом, який був складений, виходячи з наших конкретних умов. Варіативна частина плану була складена згідно регіональному і направлена на всебічний розвиток учнів, на виховання їх творчої особистості.
Для підвищення рівня навчально-виховного процесу важливу роль відіграє організація контролю і керівництва в школі. Були сплановані та проведені :
Педагогічні ради
№ з/п
Зміст заходів
Термін виконання
Відповідальний
Відмітка про виконання
1
1. Про аналіз роботи школи за минулий навчальний рік
Серпень
Директор
Виконано
2. Розгляд та обговорення плану роботи школи на 2017-2018н.р.
Заст. Дир.з НВР
3. Про проведення уроків трудового навчання та фізичної культури за варіативними модулями
Заст. Дир. з НВР,
Вчителі фізичної культури та трудового навч.
4. Про розподіл педагогічного навантаження
Заст. Дир. з НВР
5. Про оцінювання знань, умінь і навичок учнів 2 класу
Заст. Дир. з НВР
2
1.Адаптація учнів 1-го та 5-го класів.
жовтень
Заст. Дир. з НВР
Класовод 1-го класу
Класний керівник 5 класу
Виконано
Стан викладаннямузичного та образотворчого мистецтва у 5-8 класах
Директор
Вчителі обр. та муз. мистецтва
Роль учителя у моніторингу навчального процесу
Заст. Дир. з НВР
Класні керівники
3

Стан викладання української мови у 1-4 класах
лютий
Заст. Дир. з НВР
Класоводи
Виконано
Стан викладання хімії у 7-9 класах
Директор
Вчитель хімії
Стан роботи з громадянськоговихованняучнів
Педагог-організатор
Класні керівники
Використання нових інформаційних технологій  в роботі вчителів
Заст. Дир. з НВР
Класні керівники
4
Стан викладання біології та природознавства у 5-9 класах

квітень
Директор
Вчитель біології
Виконано
Стан викладання трудового навчання у 1-4 класах
Заст. Дир. з НВР
Класоводи
Використання нових інформаційних технологій у виховній роботі
Педагог-організатор
Класні керівники
5
Стан викладання української мови у 5-9 класах
травень
Заст. Дир. з НВР
Вчителі укр.мови
Виконано
Стан роботи з морального виховання учнів
Педагог-організатор
Класні керівники

Наради при директорі
№ з/п
Зміст заходів
Термін виконання
Відповідальний
Відмітка про виконання
1
1.Про стан готовності школи до нового навчального року;
2. Про режим роботи школи.
Серпень
Директор

Заст. дир. з НВР
Виконано
2
Про організацію методичної роботи.
Вересень
Заст. дир. з НВР
Виконано
3
1.Про відвідування навчальних занять учнями школи;
2.Про ведення шкільної   документації.
3. Про стан викладання   фізичної культури у 5-9 класах.
Жовтень
Заст. дир. з НВР
Класні керівники
Заст. дир. з НВР
Виконано
4
1.Про стан роботи з попередженням дитячого травматизму;
2.Про стан роботи з попередження правопорушень.
3. Про стан викладанняукраїнської мови у 1-9 класах
Листопад
Директор
Медсестра

Педагог організатор

Заст. дир. з НВР
Виконано
5
1.Про роботу з обдарованими і здібними учнями;
2.Про стан викладання предмету «Румунська мова» у 1-4 класах;
3.Про виконання плану   роботи школи за І семестр;
4.Про виконання навчальних програм.
Грудень
Заст. дир. з НВР







Директор
Виконано
6
Про результати роботи школи на канікулах
Січень
Заст. дир. з НВР
Виконано
7
1.Про стан роботи гуртків та факультативів;
2.Про стан викладання предмету «трудове навчання» у 1-4 класах;
3.Про науково-методичне забезпечення; навчального процесу
4.Аналіз ходу атестації педагогічних працівників школи
Лютий
Заст. дир. з НВР






Члени атестат. комісії
Виконано
Виконано
8
1.Про підготовку до ДПА;
2.Про стан викладання предмету «Хімія» у 7-9 кл.
Березень
Заст. дир. з НВР
Виконано
9
1.Про оснащення навчальних кабінетів початкових класів дидактичним матеріалом та технічними засобами навчання;
2.Про стан викладання французької мови в 5-9 класах.
Березень
Вчителі початкових класів



Заст. дир. з НВР
Виконано
10
1.Про організацію місячника благоустрою
2.Про стан викладання трудового виховання учнів.
Квітень
Завгосп

Педагог-організатор
Виконано
11
1.Про наступність у навчанні та вихованні учнів 5-гокл.;
2.Про стан правового виховання;
3. Про стан викладання   математики у 5-9 класах
Квітень
Заступник директора з НВР
Виконано
12
1.Про підготовку до проведення ремонтних робіт  школи;
2.Про підсумки виховної роботи;
3.Про підсумки навчального року.
Травень
Завгосп


Педагог організатор
Директор
Виконано


На 138 уроках, відвіданих мною, була вивчена система роботи у вчителів.
В школі своєчасно проводяться наради при директорі, загальношкільні батьківські збори, класні, загальношкільні організаційні лінійки, що позитивно вплинуло на організацію навчально-виховного процесу.
Мною було забезпечено впровадження в школі Державних стандартів початкової, базової середньої освіти, затверджених відповідними постановами Кабінетів Міністрів України.
Виховна робота здійснюється за такими напрямками:
1.     Екологічний
2.     Спорт і туризм
3.     Милосердя
4.     Народознавство
5.     Родинно – сімейне
6.     Патріотичне
Протягом  І та ІІ семестру 2017-2018 н. р. були проведені такі загальношкільні заходи та свята:свято «Першого дзвоника »,свято присвячене Дню Вчителя
конкурс «Барви осені »конкурс «А нумо, хлопці!»конкурс до дня української писемності «Я автор книги »,конкурс на кращу оригінальну зимову листівку своїми руками «Зима-біла чарівниця »,святковий концерт до Нового року «Чарівна подорож»флеш-моб до Дня соборності України «Україна Єдина»
конкурс «Нумо, дівчата!»,фестиваль « Мєрцішор »(будинок культури)
флеш-моб на тему " Борітеся - поборете" присвячений Шевченківським дням
конкурс «Розквітай, писанко!»,різні заходи до Дня цивільного захисту(евакуація, вікторини),конкурси малюнків, творів, тематичні лінійки, дні правових знань, дні відкритих дверей для батьків, місячник та тиждень правових знань, акції милосердя «П’ять овочів», «Тепло наших сердець захисникам»; благочинні акції та ін.
В центрі уваги існує проблема охоплення навчанням дітей шкільного віку по микрорайону школи. Як результат проведеної роботи всі діти охоплені навчанням. В цьому навчальному році залучена до навчання  Перчик М.О., яка зараз повинна бути у 7-му класі. Але у зв’язку з тим , що дитина не вміє читати і писати , на позаплановій  педагогічній  раді, було вирішено організувати  для неї навчання за екстернатною формою.
Організована підготовка до школи дітей п’ятирічного віку, які не охоплені дошкільною освітою. Виконується закон України щодо забезпечення обов’язковою середньою освітою.
Жоден учень 9 класу не залишився поза увагою школи. Основна кількість випускників 9 класу продовжує навчатись в 10 класі денної школи, де котрі вступають у ВУЗи І-ІІІ рівня та інші навчальні заклади.
     Учні школи постійно беруть участь у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Маємо такі результати: З біології – ІІ  та ІІІ місця, правознавство – ІІІ місце, румунська мова –ІІІ місце, фран. мова – ІІІ місце. Також з позакласної роботи : ІІ та ІІІ місця у конкурсі імені П.Яцика та ІІ місце у конкурсі «Розквітай, писанко!».
В школі приділяється велика увага організації різних форм позаурочній навчально-виховній роботі. Функціонує гурток художньо-естетичного напрямку «Чобенашул»  та гурток фізично-спортивного напрямку «Волейбол» в якому залучені учні середньої ланки, які домоглися хороших результатів на фоні громади:
Футбол - І місце; Легкоатлетичний крос – ІІ місце; Настільний теніс – ІІІ місце; Козацькі забави – ІІІ місце; Баскетбол – дівчата – ІІ місце, хлопці- ІУ місце; волейбол – ІУ місце і хлопці і дівчата; козацький гарт – ІІ місце; легкоатлетика – ІУ місце. Учень нашої школи - Кучурян Микола грав в футбольній команді Чудейської ОТГ, яка перемогла в обласних змаганнях.
Також є індивідуальні перемоги учнів в різних змаганнях,які були нагороджені грамотами.
В цьому навчальному році школа була забезпечена  педагогічними кадрами. Але проблема спеціалістів у нас існує: неспеціаліст сьогодні викладає  хімію,музику, інформатику, в початкових класах. Кадрова проблема вирішується шляхом направлення випускників нашої школи на навчання до вищих навчальних закладів, які вирішили присвятити своє майбутнє педагогічній праці.
Режим роботи школи відповідає санітарно-гігієнічним вимогам. Всі працівники та діти нашої школи своєчасно проходять медичний огляд і нерідко школу відвідують лікарі дільничної лікарні. Хворі учні взяті на облік. Для окремих категорій дітей в школі організовано безкоштовне харчування – це діти з малозабезпечених сімей. В школі дотримуються вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічні та протипожежних норм. З боку дирекції школи постійно проводяться моральні стимулювання кращих педагогів, техпрацівників та учнів школи.
В Законі України «Про загальну середню освіту», Державній національній програмі «Освіта» визначено основні завдання організації родинного виховання і освіти, як важливої ланки виховного процесу.    Системний підхід до роботи з батьками, взаємодія школи і  сім’ї у вихованні дітей дає успішний результат в реалізації цих завдань. Система роботи з батьками включає глибоке вивчення соціального складу сім’ї, матеріального становища, педагогічної культури, індивідуальних психологічних особливостей батьків, сімейного клімату.
Робота з батьками організована на належному рівні. Регулярно проводяться батьківські збори, на які виносяться актуальні питання життя і діяльності школи, навчання і виховання учнів. Проводяться консультації для батьків, запрошуються учителі - предметники. Вони знайомлять батьків із завданнями, які поставленні перед учнями, навчають їх, як перевіряти домашнє завдання, як виділити головне. Практикуються дні відкритих дверей для батьків, де вони мають змогу побувати  на уроках, подивитись на роботу вчителя, порівняти поведінку і підготовку своїх дітей до уроку з іншими.
Для кращої організації роботи з питань правової освіти виховання своїх дітей батьки беруть участь у роботі класного колективу, проведення вечорів, позашкільних заходів. Надають певну допомогу батьки під час підготовки школи до нового навчального року, особливо батьки першокласників. За їх кошти переважно ремонтуються класні кімнати. Всі ці заходи проводяться під керівництвом батьківського комітету та його голови Герман Г.К.
В роботі школи бере участь і сільська рада, голова якої за короткий відрізок часу перебування на цій посаді цікавиться проблемами школи.
В цьому році за допомогою Чудейської сільської ради та підтримкою сільського голови Піцул А.Д  здійснено капітальний ремонт утеплення фасаду І учбового корпусу.
В школі існують і проблеми, над якими необхідно працювати:
1.      Удосконалення матеріальної бази, яка не відповідає сучасним вимогам;
2.      Потрібно краще налагодити зв’язки школи з батьками;
3.      Виховання дітей, батьки яких виїхали за кордоном;
4.      Підвищення ефективності і якості уроку як основної форми організації навчально-виховного процесу;
5.       Виховання національної свідомості, громадської активності, формування творчої особистості

Немає коментарів:

Дописати коментар